Dzieci były badane w ich własnym domu
Większość naukowców uważa, że ​​mocowanie rozwija przez szereg etapów.

Etapy dodatku

Rudolph i Peggy Emerson Schaffer (1964) badali 60 dzieci w odstępach miesięcznych przez pierwsze 18 miesięcy życia (jest to znane jako badania wzdłużnej). Dzieci były badane w ich własnym domu i regularny wzór został zidentyfikowany w rozwoju przywiązania. Maluchy były odwiedzane miesięcznie przez około rok, ich interakcji z ich opiekunów zostały zachowane, a opiekunowie zostali przesłuchani. Dowody na rozwój załącznik było, że dziecko wykazało lęku separacyjnego po lewej opiekuna.

Odkryli, że dziecka osprzęt rozwijać się w następującej kolejności:

Do 3 miesiąca życia - osprzęt bezkrytyczne. Noworodka jest predysponowany do dołączenia do każdego człowieka. Większość dzieci reagują jednakowo do każdego opiekuna.

Po 4 miesiącach - preferencje dla niektórych ludzi. Niemowlęta uczą się rozróżniać podstawowe i średnie opiekunów, ale przyjmują opiekę od nikogo;

Po 7 miesiącach - Specjalne preferencje dla jednej liczby załączników. Dziecko patrzy na poszczególnych ludzi, dla bezpieczeństwa, komfortu i ochrony. To pokazuje strach przed nieznajomymi (lęk przed obcym) i nieszczęście oddzielone od specjalnej osoby (lęk separacyjny). Niektóre dzieci okazywać strachu i lęku separacyjnego obcy znacznie częściej i intensywniej niż inne, niemniej jednak są one postrzegane jako dowód, że dziecko ma utworzonej załącznik. To zazwyczaj przez jednego roku życia.

Po 9 miesięcy - wiele załączników. Dziecko staje się coraz bardziej niezależna i tworzy kilka załączników.

Wyniki badania wykazały, że narzędzia były najprawdopodobniej tworząc z tych, którzy odpowiedzieli dokładnie niedorozwoju sygnałów nie osoba spędzili najwięcej czasu. Schaffer i Emerson nazywa ten wrażliwy reakcji.



  PRZEJDŹ NA FORUM